مرکز مشاوره آنلاین

بخش مشاوره آنلاین پورتال به منظور طرح سوالات راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود را در زمینه های مختلف ازجمله مذهبی، خانوادگی و غیره... مطرح کرده و توسط متخصص بررسی و به آنها پاسخ داده می شوند.
برای طرح سوال یا مشاهده ی سوالات دیگران، وارد بخش مشاوره آنلاین شوید.

مشاوره آنلاین

آب و هوا
1396/03/04 تعداد بازدید: 179
print


 

گرم کردن و سرد کردن بدن:

 

گرم کردن و سرد کردن بدن ابتدایی ترین اصل ورزشی است اما هنوز هم یک قانون طلایی به شمار می رود. انجام ورزش شدید به یک باره باعث می شود که به بدن فشار بیاید و بدن آسیب ببیند. قبل از شروع ورزش سه تا پنج دقیقه بدن را گرم کنید. برای مثال درجا بزنید یا بدوید. بسیاری اوقات به دلیل ضعیف بودن عضلات لگن و چهارسر به زانوها فشار می آید.

 

سر کردن بدن بعد از ورزش نیز بسیار مهم است. می توانید با چند دقیقه انجام حرکات کششی ریکاوری انجام دهید.

 

پیاده روی سریع انجام دهید: پیاده روی سریع بدن را گرم می کند و برای ورزش آماده می کند مطالعات مختلف نشان داده است که دویدن به زانوها آسیب وارد نمی کند. دویدن برای مدتی بر روی تردمیل یا در خیابان باعث می شود که بدن فعال باشد و زانوها آسیبی نبیند.

 

تداوم در ورزش

 

سعی کنید حداقل یک یا دو بار در دفتر ورزش کنید. می توانید تنها ۲۰ تا ۳۰ دقیقه با شدت متوسط ورزش کنید. به تدریج می توانید میزان ورزش را افزایش دهید.

 

زمانی که شک دارید به پزشک مراجعه کنید:

 

زانودرد بسیار مهم است. در صورتی که شما درد داشته باشید بدن به شما نشان می دهد که مشکلی وجود دارد و ورزش خوب پیش نمی رود. به بدن توجه کنید و در صورت داشتن درد مفاصل به پزشک مراجعه کنید.

نظرات:

loader
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات استان گلستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک